Klacht: Sprinter van Nijmegen naar Deurne is veel te vol.

op 04 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

De sprinter van Nijmegen naar Deurne was vandaag (04-10-2016) veel te vol. Vertrektijd Nijmegen: 07.23. De sprinter is ongeveer de helft korter dan dat hij normaal gesproken is. De hele trein staat bombol met mensen en mensen blijven achter op verschillende stations omdat ze er niet meer bij passen. Zij moeten een half uur wachten tot een volgende trein. Waarom worden er soms zulke korte treinen ingezet op dit traject?

Wanneer er geen korte sprinters meer ingezet worden op het traject van Nijmegen naar Deurne.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 11:29 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door robinjaspers