Klacht: Onbetrouwbare folderbezorging en slechte service

Bru53 op 30 september 2026 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 1 oktober 2026
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen. Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 30 september 2026

Herhaaldelijk zijn er klachten ingediend over de onbetrouwbare bezorging van folders door Spotta. De ontvanger ontvangt soms wel folders, maar vaak ook maandenlang niets, en wanneer deze worden bezorgd, gebeurt dit vaak op ongepaste wijze, zoals op het gazon en bij slecht weer. Eerdere klachten leidden tot een bezoek van een bezorger, die ongepaste foto's maakte van de situatie.

Mijn Klacht:

Ik heb herhaaldelijk klachten ingediend over de bezorging van folders door Spotta. Ondanks mijn klachten ontvang ik soms wel folders, maar vaak ook maandenlang niets. Wanneer ik wel folders ontvang, worden deze vaak op mijn gazon gegooid, zelfs bij regenachtig weer. Bij eerdere klachten kwam de bezorger, die blijkbaar de vader van de reguliere bezorger is, en stopte de folders half in de bus. Hij maakte zelfs een foto om dit te bewijzen, wat ik als zeer ongepast ervaar.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om een andere bezorger die de folders op een correcte manier levert en meer aandacht heeft voor de klachten van de klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 oktober 2026 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.

Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe. 

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM