hallo ik krijg geen reclame omdat ik toen der tijd heb gezegt niet in die brievenbus maar bij de deur ik vind toch dat ik mijn mening mag zeggen werd er zo gepropt dat de brieven die ik kreeg... Lees meer
nu 2 weken op rij geen folderpakket ontvangen! Ook Leuk voor de deelnemende winkels!!!!! Ik vind het een erg slechte zaak, vakantietijd?
Zorg dan voor vervanging. Lees meer
Wij krijgen al een hele tijd geen folders Lees meer
We hebben al twee weken geen folders ontvangen. Lees meer
We hebben al 2 weken de folders in plastic niet ontvangen op de hoefijzer 13 in zwaag Lees meer
Ik ontvang al 3 weken geen reclame folders Lees meer
Ik krijg nog steeds geen folders, elke keer als ik het meld dan ontvang ik de week erop eenmalig een folderpakket, daarna weer niet Lees meer
Sinds deze week dinsdag 19 juni 18.00 weer geen folder pakket gehad.
Weer geen bezorger? Lees meer
We hebben nu voor de vierde !!!! week achtereen geen folders ontvangen. Lees meer
al 2weken geen folders in plastic ontvangen.
Dit is in het verleden al meer gebeurd. Lees meer