Wij klagen al maanden dat wij geen folderpakket ontvangen. Enkele weken geleden bij jullie klacht ingediend toen hebben we 2 keer een pakket ontvangen. De winkeliers betalen hier wel voor. En dat is wat ons het meest frustreert. Lees meer
Krijg al maanden geen foldets meer in de brievenbus Lees meer
Wij hebben weer geen folders ontvangen. GRAAG ACTIE!!! Ook in het winkelcentrum Hasseler es zijn geen folderpaketten! Lees meer
Sinds enkele weken krojg ik geen folders meer Lees meer
krijgen geen folder lopen wel in de straat maar lopen appartement Bandaneira Ede voorbij Lees meer
Voor de zoveelste keer geen folders gehad en geen reactie. Lees meer
Ik krijg al 3 weken geen reclamefolders warom? Lees meer
wij ontvangen al 3 weken geen folders meer Lees meer
Ik woon in een appartementencomplex waar de brievenbussen in de buitenmuur zitten. Het voorval is, dat de bezorgers de folders niet geheel in de brievenbus doordrukken maar er half buiten laten hangen. Hierdoor is alles nat in onze brievenbussen.... Lees meer
Ik krijg al maanden geen reckamefolders en Topic meer in de brievenbus
Mijn adres is:
Haydnstraat 30
6561 EG Groesbeek Lees meer