Klacht: Spoorloos

op 14 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Via Vodafone een nieuw toestel gehad wat een refirbisch toestel bleek te zijn deze netjes met het retour fomeulier terug gestuurd naar nuth contact met Vodafone gehad toestel bij jullie aangekomen dik maand later nog steeds niks gehoord blijkt het toestel spoorloos te zijn bij dynafix erg slecht en ik betaal voor iets wat ik dus niet heb Vodafone en dynafix blijkt wel een rommeltje waar de klant nu de dupe van is

Als het probleem opgelost word

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:37 geantwoord

Mijn excuses, het was niet de bedoeling uw klacht af te sluiten. Uiteraard vernemen wij graag van u, dit kan ook via deze gesloten klacht.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly van Hattem