Klacht: spoordeel boekje wordt bij mij de kaartjes eruit gejat

op 06 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

al drie jaar krijg ik geen kaartjes meer van de spoordeel boekje die ik maandlijks ontvang

sandd stuurt me die boekjes en heb sandd al gemeld dat ik drie jaar lang bestolen wordt van me gratis reiskaartjes

wanneer de boekjes weer binnen zijn en niets meer uit gejat wordt
en misschien een schade vergoeding is misschien ook niet weg

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 07:58 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door darkherotex