Klacht: Spookfacturen en incasso Teledeals MTTM Teleron Telecom

op 17 december 2012 over Teledeals in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2009 een 0800 nummer afgesloten bij Teleron Telecom. Na enkele maanden nemen ze ongevraagd onze ISDN lijnen over (slamming) en heb ik opeens ongevraagd een 0900 nummer en een service contract erbij. Uiteindelijk de incasso gestorneerd (en geblokkeerd) en de te veel betaalde bedragen terug gevraagd. Tevens gevraagd om opdrachtbevestigingen (deze bestaan natuurlijk niet). Inmiddels blijven ze dreigen met incasso bureaus maar daar kunnen ze natuurlijk niets hard maken. Vorige week hebben ze via TELEDEALS, zonder incassotoestemming, een bedrag van bijna 2.000 euro van onze rekening afgehaald. Dit terwijl wij nog 900 euro van Teleron krijgen.

Gewenste Oplossing:

Alles financieel corrigeren! En als ze het niet zelf goed gaan oplossen dan zal ik dit via de rechter gaan vorderen waarbij alle kosten worden doorberekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Teledeals in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Teledeals een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Teledeals

Heeft op 19 juli 2017 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bericht zodat deze klacht gesloten kan worden:

De klacht is opgelost en afgerond op 3-12-2013. Klant heeft opgezegd en order is opgeheven.

Met hartelijke groet,
Fleur Meesters, MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door AC1999