Klacht: spook rekeningen sturen

op 03 januari 2017 over ZakelijkeTelefonie.nl in de categorie Mobiele Telefonie

sinds 2 jaar krijgen wij steeds rekening die nergens op slaan. Het contract stopt naar twee jaar, we hebben daar een mail van dat het contract is gestopt maar ze doen er gelijk een verlenging bij van 2 jaar en een optie voor een derde jaar. Wij hebben geen gebruik van de verlenging gemaakt en we worden nu bestookt met rekeningen van ZT. Ik heb al redelijk veel gemaild en gebeld maar dat helpt niet, ook het bericht van hun met daarin de bevestiging dat het contract stopt. Niets help en nu hebben we een incasso buro van het zelfde bedrijf althans het adres is het zelfde.

Laten ze ophouden om mij een andere mensen steeds weer brieven en bedreigingen te sturen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeTelefonie.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeTelefonie.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeTelefonie.nl

8 maanden geleden - Beste meneer Verhoeven, Allereerst onze excuses voor de late reactie. Wij vinden het zeer vervelend dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Graag komen wij met u in contact zodat we tot een oplossing kunnen komen. Schrikt het als mijn collega contact met u opneemt? Hartelijke groet, Fleur Meesters ZakelijkeTelefonie I MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door hendriksanting1