Klacht: spontaan doormidden breken Tefal SW3751 Snack ’n Clean

op 30 mei 2016 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Ik heb een klacht over de Tefal SW3751 Snack ’n Clean die ik twee jaar geleden heb aangeschaft voor mijn moeder. Nadat zij verhuist is naar een verpleeghuis en het apparaat nooit heeft gebruikt heb ik het apparaat zelf kort geleden in gebruik genomen. Ik was gisteren een panini aan het maken en tot mijn verbijstering brak het handvat volledig af. Ik heb wat foto’s bijgevoegd om een en ander te laten zien. De kwaliteit van het kunststof ter plaatse van de breuk voelt aan als papier mache. Zelf ben ik niet sterk dus het kan niet door kracht gebroken zijn.

Ik mag nog van geluk spreken dat ik geen brandwonden heb opgelopen door de hete plaat. Hoe is het mogelijk dat dit heeft kunnen gebeuren? Komt het soms meer voor met dit type. Is er sprake van een productiefout.

Kortom ik ben behoorlijk geschrokken en in afwachting van uw reactie zal ik het apparaat bewaren.

Vervanging apparaat of tegenwaarde in euro's.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JoseDiemel