Klacht: Spontaan bezoek!

op 31 mei 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wil eigenlijk helemaal niet beginnen met een klacht want heb een super weekend gehad met mijn gezin en wil het animatie team bedanken want die is super wat doen ze het leuk mijn kleine meid heeft het fantastisch gehad en wij ook!!
Maar juist omdat ik een kleine meid in de stacaravan had liggen wil ik er melding van maken!
Het viel me al op dat er veel polen op het park zaten geen probleem maar wel als je s avonds een pool in je caravan hebt staan die al de hele dag lekker aan de borrel heeft gezeten en de weg kwijt is, nog geen vijf minuten later twee andere polen die bier van je willen kopen.. hele verdere avond buiten gezeten en veel gespuis op het park door ronddwalende polen en geen beveiliging gezien!!
Wilde hier wel melding van maken omdat ik er toch van geschrokken ben maar verder een super park voor kids met de animatie! En niks slechts te melden verder maar vond het even intimiderend die avond!

Ben tevreden super hoe jullie animatie is en het geweldig gehad!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 01 juni 2016 om 12:51 geantwoord