Klacht: Spoel trimmer niet meer verkrijgbaar. Greenway

op 10 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Ook ik heb een greenway grastrimm rit naar kan geen spoel meer krijgen. Niet dat ik er heel tevreden over ben omdat de spoel (draad) heel vaak knapt en ik weer de spoel eruit moet halen en weer opnieuw Door de gaatjes. Het is n.l een dubbele spoel. Hoe dan ook ik moet wel verder. Ik wil best wat bijbetalen maar ik kan nu niet verder.

Een andere trimmer met spoel die blijft en misschien een bijbetaling van mijn kant.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 26 augustus 2016 om 09:50 geantwoord

het beste kunt u met uw vraag naar Karwei Dokkum gaan om in overleg te kijken wat de beste oplossing is.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Heeft op 29 augustus 2016 om 11:03 geantwoord

Wat moet ik hiermee.???

Bij Karwei heb ik geen oplossing gekregen .

Dit duurt te lang.

Graag tel. kontakt.

0624450457.

Mevr Zijlstra.

Alle klachten die gemeld zijn door ankath