Klacht: spnner gesteld

op 04 juli 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

mijn dochter heeft een spinner bestelt
en is nu al een wek of drie geleden maar hij is er nog altijd niet aangekomen op ons adres hier bij stuur ik de besteel code op #27483341
Mvg de papa van de dochter

als ik de spinner in mijn bezit heb

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2017 om 00:34 geantwoord

Beste Papa van Kendra Covens,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat de bestelling van uw dochter op 2017-06-14 is verzonden via ChinaPost-untrack-Zhuoer. Het referentienummer is 42981863799. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2017-07-12. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.
Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

William

Alle klachten die gemeld zijn door brunocovens