Klacht: Proefabonnement splendid club

Movink op 31 mei 2017 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Ook ik Ben aangesproken op straat om tegen verzendkosten een proefpakket te ontvangen. Ik heb na ontvangst gelijk gemailt om het op te zeggen (dit kon per direct volgens de verkoopster) kreeg een mail terug dat ik een proefpakket voor zes maanden ben aangegaan.
Gemaild, consuwijzer benaderd en hun advies ook gemaild naar Splendid. Splendid heeft nooit meer op mijn mijn gereageerd, wel krijg ik steeds herinnerings brieven hier heb ik niet meer op gereageerd. Krijg nu een brief dat als ik niet betaal het naar een incassobureau gaat. Dit maakt mij erg zenuwachtig.

Gewenste Oplossing:

Het eerste proefpakket heb ik netjes betaald daarna heb ik de betalingen opgeschort.
Ik zou tevreden zijn wanneer hun mij uit hun bestand halen , ik wil niks meer ontvangen of betalen.
Zelfs de Marie claire is bijvoorbeeld coulant als ik een abbonement vergeet stop te zetten die zeggen daarna per direct voor je op.

En dat ze andere mensen eerlijk vertellen wat ze aangaan tijdens de "verkooppraatjes"

Graag wil ik ook advies wat ik nu het beste kan doen , komt er echt een deurwaarder aan de deur? Nemen die mijn inboedel mee (rekening is iets van 41,-).

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door