Klacht: Opgelicht door Splendid Club

op 23 mei 2020 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2013 opgelicht door Splendid Club. Twee verkoopsters die zich uitgaven voor Nickelodeon personeel boden een gratis kado pakket aan, ik moest alleen de verzendkosten betalen. Bleek achteraf om een abonnement van een boekclub oid te gaan. Direct betaling gestorneerd en contact opgenomen met de heer van Splendid om verhaal te halen en abonnement te annuleren. Werd laatdunkend medegedeeld dat dit geheel mijn eigen schuld was. Advies gewonnen bij Geschillen Commissie en brief met uitleg gestuurd maar Splendid. Heb aldoor Openstaande Vorderingen toegestuurd gekregen. Heb uiteraard nooit betaald. Kreeg zojuist (23 mei 2020) een sms van Belasting dienst dat er maandag een deurwaarder voor mijn deur staat.
Dat dit soort ‘handelaars’ ondanks ALLE meldingen hier nog gewoon mee door kunnen gaan!!!

Gewenste Oplossing:

Annulering van zgn abonnement en kwijtschelding van openstaande vorderingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Splendid club over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tatoosh