Klacht: spinnenwebeffect

op 10 juli 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb Elnett satin creme mousse aangeschaft en de haarspray.
Nu is het resultaat dat ik het lijkt net een spinnenweb laagje over mijn haar heb. Heb dit een paar keer geprobeerd maar steeds het zelfde resultaat. Probleem is nu dat ik het ook niet meer weg krijg na meerdere malen wassen. Advies van de winkel , haar te gaan verven ! Dit moet toch niet de bedoeling zijn. Ten eerste mag je van Elnett dit spinnenweb effect niet verwachten. Qua prijs is het niet de voordeligste en dan de oplossing ?! Toch te gek voor woorden.
Neem aan dat er een andere oplossing is. Winkel zegt dat dit ook niet mag maar weigert geld terug te geven.

Dat het verwijdert is van mijn haar ! Geld terug van de gekochte artikelen.

Loop nu voor gek, er wordt nu gevraagd waar ik in heb gezeten met mijn hoofd .

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 12 juli 2016 om 08:38 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met mevrouw gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact, hebben wij samen afgesproken dat wij haar een e-mail toesturen met de informatie om de producten om te ruilen.

Alle klachten die gemeld zijn door mousse