Klacht: spinnen, muizen en herrie

op 10 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

wij kwamen aan op de Katjes kelder te oosterhout. in de rij gaan staan bij de receptie, dit duurde al veel te lang omdat de vier meisjes die daar stonden 1 meneer gingen helpen die een klacht had.
toen na ruim 40 minuten ik geholpen werd, werd mij verteld dat ik gewoon direct naar het huisje had kunnen gaan omdat daar alles aanwezig zou zijn. Maar toen wij aankwamen was er geen wifi gegevens en de bedden waren niet opgemaakt, omdat wij niet weer in de rij bij de balie wilde gaan staan hebben we roompot direct gebeld, deze mevrouw heeft haar best gedaan om de wifi gegevens te krijgen en schoonmaakpersoneel om de bedden op te maken.
intussen lopen wij door het huisje heen en zien een aantal spinnen, ik denk nog ik pak zelf de stofzuiger wel even, maar toen wij alleen al op de beneden verdieping meer dan 25 spinnen tegen kwamen hebben wij het schoonmaakpersoneel aan het werk gezet die de bedden kwamen opmaken, al die tijd hebben wij in de tuin zitten wachten een slecht begin dus. na een aantal dagen bleken we muizen in het keukenblok te hebben, wij al ons eten verhuist, maar omdat wij geen bovenkastjes hadden hadden we niet veel keus. weer naar de receptie en de reactie was “ja het is bosgebied he, daar heb je muizen” vreemde reactie eigenlijk maar goed. De volgende dag zou er na 10.00 uur een gespecialiseerd bedrijf komen voor de muizen.
om 8.45 staat er iemand ons wakker te kloppen dus niks na 10.00 uur (wat wij gevraagd hadden) een “gespecialiseerd bedrijf” bleek het lokale klusbedrijf te zijn die in het keukenblok keek en een gaatje dichtplakte met een stukje hout. Het tweede kastje bleek helemaal geen achterplaat te hebben dus daar kon hij niks aan doen. dus de muizen hadden gewoon vrijspel.
En de andere klacht is dat er enorm veel herrie is op het park dit gaat
gewoon 24 uur per dag door en niemand doet er iets aan.
wij zaten vlakbij het parkeerplaats en de huisje vlak bij zijn verhuurd aan slavische mensen die daar in de buurt werkten.
die maakte vooral in het weekend enorm veel herrie. Verder werden zij opgehaald en weggebracht met busjes waarin hele harde muziek gedraaid werd s’ochtends heel vroeg, s’nachts om vier uur ga zo maar door. In de papieren staat rust tussen 23.00 uur en 7.00 uur nou niks ervan. Iedereen in de buurt van ons huisje nummer 610 klaagden erover. na 2 weken “vakantie” waren wij vermoeider dan toen we kwamen. Dit park is veel te duur voor wat ze je bieden.

Ik zou graag een gedeelte van ons geld terug zien (en niet in de vorm van een kadobon, want ik wil nooit meer naar een roompot park).
Het bedrag van 1842,06 voor 2 weken vakantie (en dit is zonder wifi of opmaakservice) vind ik het niet waard geweest.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 25 augustus 2016 om 12:38 geantwoord