Klacht: Spinazie poep

op 06 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Hallo Jumbo en Jeffrey.
Toen ik net op Google was aan het zoeken naar spinazie Jumbo kwam ik op dit ook schokkend bericht. Dit mede ook omdat ik net iets heel erg schokkend heb ontdekt waardoor mijn ochtend smoothie met spinazie nooit meer hetzelfde zal zijn!
Elke ochtend maak ik spinazie smoothies met vruchten, deze koop ik altijd in bij Jumbo.
Toen ik net begon aan de (gewassen) spinazie zag ik onderaan in de zak een kleine zwart-bruine korrel liggen.
Ik dacht eerst een slakje, dat gebeurt ook wel eens met sla.
Maar toen ik de korrel eruit haalde kwam me een nare lucht tegemoet – en het was echt geen slakje!
Ik drukte erop en het was zompig toen ik de soort van korrel ging opensnijden kwam me echt een mestlucht tegemoet!
Het is dus een korrel poep vermoed ik dan. Nu weet ik wel dat flora en fauna bemest moet worden maar dit heb ik liever niet in mijn (gewassen) spinazie!!!!!

Graag hoor ik van jullie hoe dit in kan gebeuren met gewassen spinazie? En hoe jullie spinazie, gemaakt, gewassen en verpakt wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennyjl