Klacht: Spex Remblok

op 07 maart 2017 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Het remblok van mijn Spex Skeeler is helemaal versleten waardoor ik geen gebruik meer kan maken van mijn skeelers. De skeelers zelf zijn nog prima, dus ik wil geen nieuwe aanschaffen. Ik heb gemaild met de klantenservice van Perry Sport en ze kunnen mij niet verder helpen. Andere skate-winkels verkopen dit type remblok niet. Ik vind het slecht dat Perry Sport mij niet kan voorzien van een nieuw remblok.

Wanneer ik een nieuw remblok heb gekregen van Perry Sport of wanneer ik weet waar ik wel aan het juiste remblok kan komen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 13 maart 2018 om 15:42 geantwoord

Beste Kizzy,

Ik vind het heel vervelend dat wij je niet verder kunnen helpen met het leveren van een remblokje voor je SPEX skeelers.
Wij verkopen nou eenmaal geen losse onderdelen van de skeelers die wij verkopen. Daarom is het altijd raadzaam deze informatie te vragen op het moment dat je skeelers koopt.

Nogmaals mijn excuses voor de teleurstelling en het ontstane ongemak.

Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door pepsickl