Klacht: sperziebonen 370 gr , niet verkrijgbaar

op 06 september 2016 over HAK in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

deze week bij AH Hak groente 370 gr. een plus een gratis.
goede aanbieding, echter de sperziebonen zijn nergens te vinden.
hoe komt dat ?ruzie met de telers ?gaarne uitleg van jullie, vr. groet, Nel Kroos.

deze week nog verkrijgbaar of een bon daartoe.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar HAK over deze klacht.

Bericht van HAK

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Kroos, Wij vinden het vervelend te horen dat u onze kleine variant sperziebonen niet kunt vinden in uw supermarkt. Wij leveren dit product uit aan de distributiecentra van de supermarkten en kunnen niet op winkelniveau kijken. Momenteel loopt een hamsteractie bij de AH en wellicht zijn de 370 gram potjes sperziebonen uitverkocht in uw filiaal? U kunt hiervoor het beste informeren bij de bedrijfsleider van uw filiaal want hij/zij kan het product bestellen bij het distributiecentrum van de keten waarbij zij aangesloten zijn. Wij hopen dat u onze kleinere potten met sperziebonen snel in uw supermarktschap kunt vinden. Met vriendelijke groet, HAK B.V. Consumentenservice Diane Nijman

Reactie van de melder van de klacht Nel Kroos

1 jaar geleden - ben bij 4 verschillende AH,s geweest, nergens 370 gr. hak sperziebonen bij navraag of ze ruzie hebben met de telers of met hak is het antwoord ,zoiets. graag een duidelijk antwoord !

Bericht van HAK

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Kroos, Wij hebben dit voor u nagevraagd bij onze verkoopafdeling en zij melden dat door mislukte oogsten een tijdelijk beschikbaarheidsprobleem op sperziebonen is geweest. Wellicht is dit de oorzaak. Inmiddels zijn wij weer begonnen met de nieuwe productie van sperziebonen dus wij hopen echt dat u ze snel weer kunt vinden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. HAK B.V. Diane Nijman

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HAK in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HAK

Heeft op 19 juni 2017 om 09:23 geantwoord