Klacht: spel eenmaal gekocht 2 keer betaald

op 14 december 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Beste Steam/ Globalcollect

Ik heb 2 keer betaald op 24 november om 19:49 en toen werd de betaling niet geaccepteerd en ik zou mijn geld terug krijgen. Toen werd er door jullie geadviseerd om het nogmaals te proberen. dat heb ik gedaan op 24 november om 22.23 en toen werd het spel wel direct toegevoegd aan mijn bibliotheek. Kortom ik heb toen 2 keer betaald voor een spel.
Jullie hebben de eerste bestelling 72 uur in de winkelwagen bewaard en op 29 november een 2de keer aan mijn bibliotheek toegevoegd. Dit lijkt mij overbodig aangezien ik dit spel al heb gekregen op 24 november direct na de 2de betaling. Ik heb dus 2 keer betaald voor 1 spel, het lijk mij redelijk om een betaling terug te krijgen.
Ik heb al meerdere keren een terugbetaal verzoek gedaan, maar ik krijg alleen maar antwoord dat ik het spel meer dan 2 uur gespeeld heb. Dat is logisch aangezien ik 24 november ben begonnen met spelen en op 29 november voor de 2de keer een bevestiging krijg dat het spel is toegevoegd aan mijn bibliotheek. Dit was nog van de eerste betaling die jullie geweigerd hebben maar die jullie voor alsnog op 29 november alsnog accepteren en leveren. Dit is overbodig want ik heb niets aan twee keer hetzelfde spel en ik kan het spel niet 2 keer in mijn bibliotheek hebben.
Ik hoop dat er nu voldoende duidelijkheid is en dat er door u serieus mee om gegaan word en dat ik eenmaal het bedrag van €49.79 terug terug gestort krijg.

Boyd van Ginkel

ik ben tevreden zodra mijn geld terug is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 december 2017 om 10:49 geantwoord

15-Dec-2017 De heer Van Ginkel per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Boyd van Ginkel