Mijn Klacht:
AH XL Doelstraat Hoogerheide.
Net gekocht bij de AH, 2 x varkenslapjes a la minute. te gebruiken tot 14-05-2017. Maar tijdens het bakken begon het zo te stinken dat ze nu inmiddels al in de container liggen. Jammer dat we het u niet kunnen laten ruiken, want de lucht is echt niet te doen. Echt jammer want we kopen ze wel vaker en hebben er nog nooit geen problemen mee gehad.
Gewenste Oplossing:
graag tegoedbon voor speklappen.

