Klacht: specificatie over betalingen

op 03 oktober 2017 over CAK in de categorie

Er wordt steeds geld afgeschreven over zorg die mijn moeder geniet. Wij kregen een nota op 04-08-2017 om 143,34 te betalen over 3 perioden mr iedere maand is er al ingehouden via incasso.Ik heb het CAK gevraagd om specificaties gevraagd per mail of per post betreffende voorgaande maanden om na te kijken of dit allemaal klopt, maar zelaten niets van zich horen. Ze kunnen toch maar niet ongestoord geld incasseren?

Ik ben tevreden als er uitleg wordt gegeven hoe de geincasseerde bedragen zijn opgebouwd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 06 oktober 2017 om 10:14 geantwoord

Wij hebben deze klant een e-mail gestuurd. In deze e-mail hebben wij een overzicht gegeven van de betalingen die de moeder van deze klant gedaan heeft aan het CAK. De indiener van deze klacht kan dit vergelijken met de administratie van zijn moeder. Wij hebben geen reactie meer ontvangen op onze e-mail en gaan er van uit dat onze gegevens kloppen. Hiermee sluiten wij deze klacht. Ellen, Webcareteam CAK

Alle klachten die gemeld zijn door Petronella Danen-Roozendaal