Klacht: Sparkle winterpop

op 15 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

In juni pop gekocht al 3 weken kapot. Arm afgebroken, scharnier zit nog in pop.
In winkel in Elst en bij klantenservice telefonisch zeiden ze dat pop kapot is doordat er een kind mee heeft gespeeld.

Ze geven GEEN garantie!

Geld terug

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 15 september 2016 om 15:29 geantwoord

Beste heer Stammen,

Heel vervelend dat de arm van de Sparkle pop is afgebroken. U geeft aan al bij de winkel in Elst te zijn terug geweest en dat zij de uw garantievraag hebben afgewezen. Omdat ik de pop niet kan zien kan ik uiteraard niet oordelen of dit een terechte of een onterechte afwijzing is. Wel weet ik dat onze medewerkers ruime ervaring hebben in het beoordelen van defecte/ kapotte artikelen.

U bent het duidelijk niet eens met de beoordeling die er is gedaan. U kunt ervoor kiezen om met de pop en uw aankoopbewijs naar een andere winkel te gaan om de pop nogmaals te laten beoordelen. De winkel te Arnhem is de dichtstbijzijnde vanuit Elst: Heerlenstraat 11C, 6845AD Arnhem. Wilt u dit niet, dan is het ook mogelijk om foto's van de pop + een kopie van uw aankoopbewijs toe te sturen naar info@blokker.nl. Graag in de onderwerpregel contactnummer 1213521 vernoemen. Op deze manier kan ik u het snelste verder helpen.

Saskia
Blokker webcare

Heeft op 15 september 2016 om 18:02 geantwoord

Dit is geen oplossing. In de winkel hebben ze helemaal het artikel niet beoordeeld. Alleen gescand en conclusie was er al: geen garantie. Dus wat doet andere winkel... En bij telefonisch consult idd afgewezen klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ArjenStammen