Klacht: Spam!

op 12 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik blijf mailings ontvangen van MiniInTheBox.
Ik heb het bedrijf naast de gebruikelijke afmelding onderaan de mail ook een directe mail verzonden. Hierop wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als ik uit de mailingist wordt verwijderd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 12 oktober 2016 om 21:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste S. van Hoof,

nav uw aanvraag op klacht.nl het volgende:

Wij zullen uw e-mail sandra@mamsa.nl binnen 5 werkdagen uit onze database verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Irina de Jong

Klantenservice MITB / LITB
Beste S. van Hoof,

nav uw aanvraag op klacht.nl het volgende:

Wij zullen uw e-mail sandra@mamsa.nl binnen 5 werkdagen uit onze database verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Irina de Jong

Klantenservice MITB / LITB

Alle klachten die gemeld zijn door S. van Hoof