Klacht: spaarzegels bestek

op 02 juni 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb inmiddels 10 volle zegelkaarten voor bestek ,wilde dit gaan inleveren maar niets meer aanwezig .
Bedrijfsleider was niet behulpzaam en vertelde dat er al enkele weken geen bestek meer was maar misschien nog wel komt .
Gelijke tijd vragen ze bij het afrekenen WILT U BESTEK ZEGELS?
Wat een blamage voor deze supermarkt.

Gewenste Oplossing:

Lever de bestekken die ik vraag heb 10 kaarten van elk 15 zegels is 150 zegels ,1 zegel bij 10 euro boodschappen dus heb ik 1500 euro besteed en nu zeg men zonder excuus ,misschien komt het nog anders klachtenlijn melden
DUS DAT BIJ DEZE . SLECHT JUMBO ZO VERLIES JE KLANTEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joanneke stevens