Klacht: Spaartegoed ingepikt

op 05 november 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Ik heb bij typhone een spaartegoed opgebouwd van €40. Enige tijd geleden kondigde Typhone aan dat tegoed voor X oktober 2016 ingewisseld moest zijn. Omdat het aanbod aan inwisselbare “kado’s” mij niet aansprak en omdat ik geen geld heb voor een abonnement, stuurde ik een e-mail met het verzoek het spaartegoed om te zetten in sim-onlu prepaid beltegoed. Ik kreeg nooit antwoord.
Ik zette het spaartegoed al eerder in bij de aanschaf van een telefoon plus abonnement. Die poging ging niet door omdat Typhone mijn op vrijdag doorgegeven bestelling pas opende naqdat maandagmiddag het aanbod verlopen was. Ik ben van menning dat Typhone niet gerechtigd is mijn spaartegoed te laten vervallen en ik vind dat 5yphone niet heeft meegeqerkt het spaartegoed ten. Gelde te maken. Een slechte zaak en, op dit forum te lezen, ook niet een incidenteel slechte zaak!

Ik wil €40 op mijn rekening gestort OF een prepaid sim-only simkaartje van die waarde, bij voorkeur bij een van de Typhone aangesloten providers SIMYO.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht De5de

3 dagen geleden - Nooit meer iets bestellen via Typhone! Pas op, typhone us "a sinkhole!"

Alle klachten die gemeld zijn door De5de