Klacht: spaarpunten

op 18 september 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag, er is iets niet goed gegaan met de spaarpunten.
Vorige week kocht ik 4 vachtjes. En met 200 punten ging er 2 euro van af. Ik had ze de zefde dag terug gebracht omdat ze niet bij mijn meubels kleurde en de punten zou er weer opkomen als ik de kaart weer liet scannen. Maar de punten kwamen er dus niet op. Want dat onderving ik toen ik de punten voor een puzzel wilde gebruiken. De verkoopster kreeg ik geen medewerking en werd zo dus benadeeld. Heel jammer vond ik dat.

Met vriendelijke groet, Willeke Handgraaf

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik die punten terug willen hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaxenMaggy