Klacht: Spaaractie plaatjes “Historisch Tiel” en Vaste prijs Zespri Kiwi

op 05 juni 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn vrouw en ik, rond de 80 jaar, waren bezig met plaatjes van Historisch Tiel sparen, maar het blijkt dat deze actie inmiddels over is. Als je maar samen bent en er ook nog diverse dubbele nummers inzitten, zult U begrijpen, dat voor 300 plaatjes, 75 zakjes nodig zijn a vier stuks, dus omgerekend minimaal 750 euro boodschappen. Komt nog bij, dat de dames aan de kassa wel erge “keutels” waren, want 17,50 euro was echt maar één zakje. Vraag zijn deze los te koop?
In Uw blad Hallo, Van links naar Rechts, lees ik, achterste pagina, Nummer 1 :
Vaste prijs elders lager, passen we de prijs aan, nadat ik twee kilobakken Zespri Kiwi a 3,19 had aangeschaft, zag ik even later (voor aanschaf platte perziken
a 1,99 p. kg bij Lidl) dezelfde Kiwi en Let wel Zespri voor 2,99 liggen!
M.vr. Gr. Just de Jong, kaart nummer 2 622287 409901

Wij zijn niet ontevreden en doen graag boodschappen bij Jumbo, voor de merkartikelen, maar dat wil niet zeggen dat wij voor “merkloze” artikelen, zoals groente en fruit, die vaak veel goedkoper bij de buren zijn, ook daar “ons licht” eens opsteken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht justdejong

1 maand geleden - Ik krijg hiermede echt het gevoel, dat “De klant Koning is” bij Jumbo. Top

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door justdejong