Klacht: spaaractie

op 26 december 2017 over Carrefour in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een op 1 zegel na volle spaarkaart maar heb nog een ticket waarop staat dat ik nog recht heb op 4 zegels, die ik niet gekregen heb. Men weigert mij nu deze zegels alsnog te geven of mijn kaart als volledig te aanvaarden. Ik vin dat niet kunnen
graag een spoedig antwoord.

Gewenste Oplossing:

ik zou graag mijn bonuspunten krijgen, ik ben een hele trouwe klant bij Carrefour Halle

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Carrefour

Reactie van de melder van de klacht klaartje burm

3 weken geleden - ik heb nog geen antwoord

Reactie van de melder van de klacht klaartje burm

3 weken geleden - graag en reactie van Carrefour: de tijd dringt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carrefour nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klaartje burm