Klacht: SOUNDBAR HTL4110B/12

op 13 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

13-01-2014
Ik heb 6 januari een tv en soundbar gekocht, rond de 1500, Euro
DE tv is perfect niks op aan te merken, ik wilde er graag een soundbar van het zelfde merk PHILIPS bij, dat is altijd mijn merk geweest al 60 jaar lang.Nu werkt de soundbar ( 250,Euro ) totaal niet wat ik er van zou verwachten,het geluid is echt niks,van de tv is het geluid beter,ik heb hem terug gebracht naar de mediamarkt, maar er zaten gebruikers
krasjes op.Ruilen was bij de mediamarkt niet mogelijk, zij zouden hem opsturen,maar ik wil niet het zelfde product terug,omdat het geluid 6 maal niks is.Ik wil een beter product al moet ik er meer voor betalen,Het geluid moet goed zijn.

Ik wil graag een home cinema systeem hebben.
Wat ik waarschijnlijk meteen had moeten doen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 03 februari 2014 om 10:47 geantwoord

Philips Webcare heeft op 16 januari 2014 via e-mail contact opgenomen met de klant.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht joBuitenhuis

3 jaren geleden - Philips heeft de soudbar nagekeken, het geluid was goed, maar hier was niks kapot.Het geluid beviel mij niet en wilde hem omruilen bij mediamarkt Heerlen De bovenkant van de soundbar was beschadigt, mijn tv weegt 17.kg de soundbar kan 25 kg aan.Zo staat het in de folder.Ik ga er van uit als ik er iets op zet als consument dat dit dan zonder problemen kan.En uiteraard word er geschoven met de tv op de soundbar,om het er goed op te zetten.Ik heb met Philips gebeld die vertelde mij dat Mediamarkt verplicht is de consument voor te lichten wat wel en niet kan.Als een trekhaak van een auto 700kg kan trekken, moet hij niet aan 500kg kapot gaan,of zie ik dit verkeerd.Mediamarkt schuift het probleem naar mij toe.Ik ben de schuldige.Daar sta je dan met je goed verstand?? Ik heb de soundbar niet mee genomen,omdat ik de koop wil ontbinden.Hij staat nog bij mediamarkt Heerlen. J.Hamers

Alle klachten die gemeld zijn door joBuitenhuis