Klacht: Soundbar besteld, betaald maar niet geleverd

op 01 juni 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 25 mei online een soundbar besteld en via Ideal betaald. Bevestigingsmail en een aparte mail met de factuur gehad. Het product kwam niet en ik gebeld, ja meneer dat produkt heeft een een levertijd van 1-3 dagen. Dit was vrijdag. Opeens staan ze zonder enig bericht zaterdag voor de deur en wij waren niet thuis. De bezorger belde mij en zei dat het dan maandag of dinsdag geleverd zou worden. Mijn vrouw heeft maandag vrij genomen om er voor te zorgen dat de bezorger niet voor een dichte deur stond, helaas niets geleverd. Vandaag 1 juni weer vrij genomen maar weer niets ontvangen. Gelijk gebeld en ze weten niet waar de soundbar nu is. Ik kan niet annuleren dus nu moet ik zien hoe ik mijn 900 Euro terug krijg. Duidelijk moge zijn dat ik nooit maar dan ook nooit meer iets bestel bij Mediamarkt ik ben helemaal klaar met deze club

Zo snel als mogelijk mijn geld terug zodat ik hem ergens anders kan bestellen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjoleinenwillem