Klacht: sorteerfout gevolgd door annulering

op 12 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb mijn telefoon ter reparatie opgestuurd naar samsung, dynalogic heeft hem toen netjes opgehaald. vervolgens bij de terugreis na de reparatie kwam er een sorteerfout naar voren.

Dit kan gebeuren natuurlijk, echter moet ik dan anderhalve week wachten en een telefoontje plegen naar samsung om vervolgens pas een reactie te hebben op mij vraag wanneer ik een nieuwe afspraak kon inplannen.

nieuwe mail gehad om een afspraak in te plannen en uiteraard de afspraak ingepland aan het einde van de week op een vrijdag tussen 13:00 en 18:00, tijd zat om hem in te plannen zou je zeggen.

Blijkt echter deze afspraak binnen nog geen 3 uur tijd alweer geannuleerd te zijn. met als gevolg dat we wederom contact hebben opgenomen met samsung zelf en deze klacht hebben ingevuld.

uiteraard wanneer mijn pakketje netjes bezorgd wordt op de eerst volgende afspraak en deze niet weer geannuleerd wordt. nu al een wachttijd van 2 weken over wat normaal binnen een dag wordt wordt bezorgd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:32 geantwoord

Geachte heer Fransen,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Fr4nsen