Mijn Klacht:
Door een sorteerfout is mijn bestelling langer onderweg. Ik heb geen idee hoe lang het gaat duren en wanneer ik mijn bestelling krijg. Heb twee keer geprobeerd met de klantenservice te bellen en daarna een mail gestuurd. Ik heb 15 min in de wacht gestaan wat betreft het bellen en krijg geen gehoor. Op mijn mail heb ik ook geen reactie gekregen. Omdat ik niet elke dag thuis ben wil ik graag weten wanneer ik mijn pakket kan verwachten. Ik vind het niet klantvriendelijk dat DHL zo moeilijk bereikbaar is of eigenlijk NIET bereikbaar is.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik contact kan krijgen met DHL en ik mijn pakket z.s.m. kan ontvangen. Het liefste vandaag nog en anders morgenochtend.

