Mijn Klacht:
3SDFY327231479
Ik mag toch hopen dat heterogeen wordt aangeleverd want als ik lees wat de ervaringen zijn van de ligtijden op sorteercentrum wordt ik daar niet vrolijk van.
Ik heb mijn pakket vrijdag nodig.
Misschien kan iemand mij uitleggen waarom het bij jullie gemiddeld 2 dagen langer duurt dan bij TNT of post nl?
Greet Delfgaauw
Gewenste Oplossing:
Sorry ben ik niet

