Klacht: mijn naam gebruikt ,,misbruikt,,

op 07 oktober 2018 over Solomio.nl in de categorie Chat sites

ik krijg weer die vervelende camloze helden in mijn room die me uitmaken voor huishoud bepaalde dame mag woord niet gebruiken begint met h… en ook onder mijn foto een valse room openen ,, zo krijg ik slechte naam ik weet solo niet reageert hier op ze reageren nergens op ze verschuilen zich achter ,,hun niet verantwoordelijk zijn , lekker makkelijk ook worden er namen van overleden personen gebruikt ik kom voor mijn plezier chatten en niet voor die randdebielen als ik achter hun adres kom sta niet in voor mezelf!! wat menen zulke wel niet datze zijn ik ga printscreen maken en naar de politie ik wil deze site word verwijderd sinds ze zijn verranderd is het erger als ooit!!!
ik laat me niet uitmaken voor een bepaald type vrouw woord mag ik hier niet gebruiken
!!! doe er wat aan!! ben er al niet vaak meer ook komen ze zomaar in je prive wat eerst ook niet kon
het is er daar niet beter op geworden jullie hebben meer macht en vraag jullie ook mij te helpen jullie kunnen alles verwijderen doe dan ook misolo

misolo pesters opsporen en verwijderen voor altijd kan dit niet dan de hele site verwijderen ik laat niet mijn naam misbruiken anders stap ik naar de rechter

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Solomio.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Solomio.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht linda normann

8 maanden geleden - ik wil graag een oplossing voor dit probleem mijn ban heeft nu lang genoeg geduudrt en ieder heeft zijn fouten dus zou het fijn vinden als mijn ban word opgeheven groeten l,m,normann( femkecamaan)

Alle klachten die gemeld zijn door linda normann