Klacht: Software/Hardware probleem

op 08 juni 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik ben van Samsung naar Apple gegaan, hier heb ik later veel spijt van gekregen. Ten eerste is het scherm heel gevoelig en breekt het snel. nu kreeg ik later een push bericht dat ik de nieuwste sofware update moest doen. Deze heb ik dan ook uitgevoerd waarbij eigenlijk vrijwel meteen mijn telefoon crashte, nadat wij alle mogelijkheden door hebben genomen met apple en er niks hielp.ben ik research gaan doen. hier stond op meerdere pagina’s dat meer personen hier last van hebben. Een grote fout van Apple dus. Nu moet ik zelf het scherm laten maken. We weten allemaal dat dit een groot bedrag is. Pas dan wil Apple er naar kijken, Beetje krom, Want door Apple zelf is de telefoon voledig kapot, en dan moet je er ook nog voor betalen? Service staat in het woordenboek dat het bedrijf hulpmoet verlenen naar de klant, volgens mij word er nu hulp verleend naar Apple?

Werknemer gesproken : Salin (Apple Nederland) Slechte service verleend!

Een stukje service van apple , dit omdat wij thuis alles hebben staan van apple. Scherm, Macbook, Apple TV, en 2 iphone 6!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danique92