Klacht: Soeppakket met rotte tomaten

Ma1955 op 04 april 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

28 mrt tomatensoep pakket gekocht. Vandaag 30mrt zijn de helft van de tomaten verrot.

Gewenste Oplossing:

Met een nieuw pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 april 2018 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door