Klacht: Geen dienst geleverd en geen geld terug gekregen.

Niet tevreden en erg boos. op 31 januari 2018 over Social Paradise in de categorie Social Media

Ik heb op 19 januari een bestelling geplaats van €25,34. Na 5 dagen gewacht te hebben en niets geleverd gekregen heb ik Social Paradise een e-mail gestuurd. Hier geen response op gekregen, na 2 dagen weer niets geen mail gehad en weer een e-mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil en ik hen hiervoor 5 dagen de tijd gaf. 5 van mijn vrienden hebben hier het zelfde probleem. Dus op 26 nogmaals een mail gestuurd met het verzoek mijn geld terug te storten. Tot op heden hier geen antwoord op terug gekregen. Vandaar dat ik verdere stappen onderneem want ik wil hoe dan ook mijn geld terug. Ik heb betaald en er niets voor gekregen. Ik hoef de bestelling ook niet meer maar ik wil wel mijn geld terug. Als ik het via deze weg niet gedaan krijg om mijn geld terug te krijgen neem ik nog verdere stappen. En de manier waarop hun tegen hun klanten praten kan gewoon echt niet door de beugel!!
Ik werd ook nog uitgescholden voor Wafel. Wat een flut bedrijf dit!! Niet bestellen hier.

Met vriendelijke groet.

Wanneer ik mijn €25,34 terug gestort heb gekregen op mijn bankrekening

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Paradise over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik kreeg een mailje binnen dat mijn bestelling is geleverd maar ik heb het nooit gekregen, ik hoef het ook niet meer en ik wil gewoon mijn geld terug. Kreeg net ook asociaal mailtje binnen met “En wederom geef je geen ordernummer door, zoals je dat voorheen ook nooit hebt gedaan. Leugens leugen en nog eens leugens. Ik heb in mijn vorige mailtjes mijn ordernummer netjes doorgegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door