Klacht: dienst niet geleverd, geld niet terug. niks.

SK1990 op 29 oktober 2018 over Social Paradise in de categorie Social Media

Ik heb gisteravond een bestelling gedaan voor instagram. deze kwam niet door. vervolgens heb ik hem nog een keer gedaan. Weer niks, wel betaald voor 2x 250 likes. contact opgenomen met social Paradise. niks gehoord. de eerste keer was ik tevreden over mijn bestelling; dit heb ik dan ook netjes teruggekoppeld. hier kreeg ik ook gelijk een reactie op. Vervolgens is er een keer iets mis gegaan met likes, aangekocht, nooit gekregen en nooit mijn geld terug gehad. ook gemaild , want op meerdere manieren kan je geen contact met ze opnemen. nooit meer wat gehoord. Daarna nog een keer geprobeerd (uiteraard met een klein bedrag) weer gemaild, niks gehoord. Elke keer als je een klacht hebt of je geld terug vraagt als je je dienst niet krijgt, reageren ze gewoon niet. alleen bij positief bericht reageren ze. Nu dus al de derde keer niks gehoord. Ze zijn echt niet te vertrouwen.

Mijn geld terug; ik heb alle ordernummers nog. In ieder geval mijn geld van gisteravond terug. En ze moeten gewoon reageren op de mails. Iedereen heeft klachten, heel onbetrouwbaar.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Paradise over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door