Klacht: SNS BANK BLOKKEERT ONTERECHT BANKREKENINGEN !! WAARSCHUWING !!

op 30 januari 2014 over SNS Bank in de categorie Banken

SNS BANK BLOKKEERT ONTERECHT BANKREKENING !!
Wie verkoop wel eens iets via Marktplaats kan erg in de problemen komen !!! Pas Op !!

Als u wel eens iets verkoopt via Marktplaats hebben banken het recht om u rekening te blokkeren zonder enige reden.

Ik heb via Marktplaats mijn oude spulletjes verkocht, dit waren totaal 5 artikelen met een totaal bedrag van 600 euro.

Toen ik bij de bank kwam zag ik tot mijn verbazing een melding op het scherm van de pinautomaat dat ik contact moet opnemen met mijn bank.

Dit heb ik toen gelijk gedaan helaas konden de telefoniste mij niet meer info geven dat mijn rekening was geblokkeerd.
En ze contact met mij zouden opnemen.
Weer een dag gewacht nog geen reactie van SNS maar mijn rekening nog steeds geblokkeerd zonder enige reden.

Weer contact opgenomen, op diverse mails die ik heb gestuurd kreeg ik geen reactie, weer contact opgenomen, de telefonist van vandaag kon mij vertellen dat mijn rekening geblokkeerd is door veiligheidszaken omdat ze vermoeden hebben dat er bestellingen niet worden geleverd.

Het moet niet gekker worden, Er zijn geen klachten binnengekomen maar er word vooraf al uitgegaan dat bestellingen niet worden geleverd.

Ik moet verzendbewijzen mailen van bestellingen waarvan het geld op mijn rekening vast staat.

En dan zullen ze kijken of ze de rekening eventueel zullen deblokkeren.

Het is schandalig !!

Onmiddellijke deblokkering !

Bericht van SNS Bank

3 jaren geleden - Beste, We begrijpen dat het erg vervelend is dat je niet over je rekening kan beschikken. We kijken graag voor je na wat de reden hiervan is. Dit kunnen we eventueel ook met de afdeling Veiligheidszaken bespreken. Helaas heb je geen gegevens achter gelaten. Hierdoor kunnen we niks voor je betekenen. Je kan deze sturen naar webcare@sns.nl. Vermeld dan in de titel: Klacht.nl rekeningblokkade. Je kan ook zelf contact opnemen met de afdeling Veiligheidszaken via het e-mailadres vz@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door WaarschuwingSNSisgevaarlijk