Klacht: SNS BANK BLOKKEERT ONTERECHT BANKREKENING ! SNS WAARSCHUWING !

op 30 januari 2014 over SNS Bank in de categorie Banken

De juridische dwalingen en schandalige juridische praktijken ten opzichte van klanten van de SNS Bank komen nu in het daglicht. Mensen ik roep op Haal u geld weg bij de SNS Bank !! Ze kunnen u in grote problemen brengen !! Ze zijn niet te vertrouwen Sinds enkele dagen is tot mijn verbazing mijn SNS betaal rekening geblokkeerd.
Waarom weet ik niet , Als ik de klantenservice bel zeggen ze mij dat Veiligheids- Zaken mijn rekening geblokkeerd heeft.

De reden kunnen ze niet zeggen alleen dat ik mijn legitimatie moet mailen en dat ze contact op zullen nemen met mij.
Ik wacht nu al een paar dagen en ik hoor niks van Veiligheidszaken, als ik de klantenservice bel dan kunnen ze mij niet helpen. Ook willen ze mij niet met de betreffende afdeling veiligheidszaken doorverbinden.
Ook heb ik gevraagd of ze mij met een meerdere kunnen doorverbinden maar dat kan ook niet.
Ook ben ik naar het kantoor gegaan van de SNS gekeken of ze mij daar konden helpen. De betreffende balie medewerker belde Veiligheidszaken waarop ze zonder enig antwoord gewoon in zijn oor de verbinding werd verbroken.

Afwachten is het enige wat ik kan doen.
Al meer dan een week word ik onrechtmatig gedupeerd in bankzaken, het doen van boodschappen, betaling huur, etc etc. Salaris en vaste lasten.

Mensen PAS OP !!

Dit kan ook u gebeuren Banken zijn niet te vertrouwen.
Met 1 klik op de knop kunnen ze u financieel ruïneren.
Kijk naar Griekenland zomaar de helft van je geld weg denk u dat zoiets hier niet kan gebeuren. Ze spelen met het geld wat u op de bank heeft staan en als het weg is nou kijk maar wat er gebeurd met het pensioen van de oude mensen die hun hele leven hard hebben gewerkt. Hebben hun eigenlijk wel een extraatje gehad in de tijden dat het goed ging… Als er een ramp gebeurd denkt u dan dat u nog even snel naar de bank kan gaan om te pinnen als ze dit soort fratsen nu al uithalen.

Kijk eens goed naar het iban nr van SNS
S NSB NL2A

Mijn geld onmiddellijk vrijgeven.!
Klanten te woord staan.
Reden geven en niet zomaar blokkeren zonder enige reden.

Bericht van SNS Bank

3 jaren geleden - Beste, We begrijpen dat het erg vervelend is dat je niet over je rekening kan beschikken. We kijken graag voor je na wat de reden hiervan is en bespreken dit eventueel met de afdeling Veiligheidszaken. Echter heb je in beide klachten geen gegevens achtergelaten. Kun je deze daarom naar webcare@sns.nl sturen? Gebruik dan als titel: Klacht.nl: rekening geblokkeerd. Je kan ook zelf contact opnemen met de afdeling Veiligheidszaken. Dit kan via het e-mailadres vz@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door PasOpVoorSnSb