Klacht: snore stopper speelgoedje

op 06 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op 16-02-2012 kreeg ik de voucher van Groupon gemaild.
Begin April 2012 heb ik de door mij aangeschafte gadget eindelijk ontvangen, maar het vrijwel meteen weer ingepakt om te retourneren.
Het volgende briefje gemaild:

Dag mensen van Sabine Lifestyle,
Mijn snore stopper valt dermate tegen,
zowel qua kwaliteit :
-zeer knullige afwerking kunststof behuizing.
-meegeleverde schroevendraaiertje past niet goed op schroefkopje batterijklepje.
-batterijvakje is zweetlekkagegevoelig vanwege ontbreken enige vorm van afdichting.
als qua ontbrekende delen:
-gelpads ontbreken.
Dat ik hem wil retourneren, kunt u mij uw adresgegevens etc. mailen voor het retoursturen?,

Dit briefje heb ik toen aan het contactadres van sabinelifestyle.nl gemaild…. geen enkele reactie.
Op 15-04-2012 aan servicecode@actiongroupdeals.com …. ook geen reactie.
Toen nog op 26-04-2012 aan servicenl@actiongroupdeals.com…. inderdaad, ook geen enkele reactie.

Inmiddels word dit product weer op Groupon aangeboden, nu onder de naam “Sound Sleeper” met ook een andere leverancier (in naam in elk geval…)

Geld terug en excuses voor het niet reageren op mijn mails en het leveren van deze rommel !

Ik heb al een aantal Groupons gekocht en ben behalve over deze affaire juist goed te spreken over kwaliteit en afleveringssnelheid !

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door apexapex