Klacht: Snoer

op 27 januari 2014 over Princess in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Ik heb mijn tweede Table Bakplaat 2203 van Princess in gebruik , en ook bij deze is net als bij de voorgaande plaat het snoer defect, de plaat zelf is nog als nieuw.
Princess gebeld met de vraag of ik alleen een nieuw snoer bij hun kon bestellen. Kreeg als antwoord dat dit alleen per mail kan .Op 29 December 2013 dit dus gedaan en ben hier dus nog steeds mee bezig, Princess heeft mij na drie weken gemaild dat ze het serie nummer wilde weten, dit gemaild en vervolgens hoor je niets meer. Ben ze weer gaan bellen maar ze doen dus niets, moet je niet bij hun zijn maar een mail sturen krijg ja als antwoord.Maar ook daar wordt niet op gereageerd Ben echt vreselijk boos op Princess, hele slechte service. Ik hoop dat ik van jullie hulp krijg hoe ik dit nu moet oplossen. Ik vindt het werkelijk asociaal van zo’n bedrijf, zo ga je niet met je klanten om.

Met een fatsoenlijk antwoord, of ik een nieuw snoer kan kopen ja of nee.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Princess

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Princess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonjabo