Klacht: Niet accepteren laatste betaling en rest kwijtschelden.

op 16 november 2017 over Snijder Incasso Bureau in de categorie Incassobureaus

Ja de titel is misschien raar maar laat mij even uitleggen.
Wij hadden huurschuld stom maar dat kwam door toedoen van de bank wij hadden het eerst niet eens door, maar goed uiteindelijk regel je een betaling regeling en alles gaat goed dan overlijd je moeder plotseling en vergeet je de betaling te doen omdat je voor haar alles regelt. let op wij waren 2 dagen te laat er kwam gelijk 380 euro boven op en die moesten we gelijk betalen anders gingen ze weer naar de rechter, ik heb toen gelijk gebeld en uitgelegd wat eraan de hand was en dat ik het bedrag voor ik belde had overgemaakt, hun antwoord daar hebben wij niks mee te maken je maakt het bedrag maar over anders…. tja dag geld voor bloemen. leuk zo’n bedrijf maar goed de huurschuld is afbetaald we betalen nu nog voor het vervangen van een deur van 250 euro waar nu nog 122 euro van open staat dus nu zijn we bijna aan het einde en 2 maanden terug gebeurde er iets waardoor we niet konden aflossen en kregen we uitstel tot en met einde oktober dus ik ga er vanuit dat de eerste betaling dan begin november wordt gedaan, op 1 november kwam de eerste dreigmail al binnen we waren te laat we moeten nu binnen 8 dagen het hele bedrag betalen anders gaan ze naar de rechter. Nou ik ben hun eigenlijk al lang zat ik wil van hun af, het hele bedrag kan niet in ene dus ik dacht ik doe hun een aanbod een deel (162,91) in een x en dat hun dan het rest bedrag ( let op heel hoog €93,72) kwijtschelden, dat laatste bedrag bestaat uit btw overige kosten en vervallen termijnen, het bedrag ik wilde overmaken is de hoofdsom en incasso kosten.
Ik vind dat erg redelijk aangezien zij dat eerder niet zijn geweest.
Hun antwoord dat zoals hun aangeven het gehele bedrag dient terug betaald te worden binnen 8 dagen anders gaan zij over tot verdere maatregelen die weer extra kosten met zich mee brengen, en zo eindigen ze dus iedere mail.
Je betaald al ongelofelijke hoge kosten aan hun ook al begrijpen zij niet dat je dat denkt.
Ergens moeten zij toch ook denken nou goed klaar der mee we gaan akkoord maar zij willen zelf voor die laatste 93 euro naar de rechter gaan.kinderachtig gewoon. we hebben het nu over een deur geen huurschuld meer.

als ze akkoord gaan met ons aanbod en de zaak sluiten. Mapnummer: 01616974

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snijder Incasso Bureau over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Snijder Incasso Bureau in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Snijder Incasso Bureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Snijder Incasso Bureau

Heeft op 23 november 2017 om 12:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lenje