Klacht: Sneltrein en stoptrein station Heerlen naar Maastricht

op 06 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Al meerdere keren (zo’n 6x) en dat is tot nu toe elke keer dat ik via Heerlen reis naar Maastricht wordt omgeroepen dat de eerstvolgende trein de sneltrein is naar Maastricht Randwyck. Vervolgens dit niet zo en komt eerst de stoptrein. Nu was me dit de eerste keer niet opgevallen en zat ik dus in de stoptrein wat resulteerde in telaatkomsy tijdens mijn examen. Daarna goed opgelet en het bordje op de buitenkant trein gaf aan sneltrein, maar ook nu was het de stoptrein. Dit viel me op door het bord met aankomsttijden. De laatste keren is het 4x omgeroepen en ook weer kwam eerst de stoptrein en dan pas de sneltrein. Dit is erg verwarrend voor mensen die niet vaak met het OV reizen.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als de treinen gewoon op een verschillend spoor aankomen. Of dat in iedergeval er een betere communicatie is, want momenteel wordt het 1x omgeroepen 10 minuten vantevoren en de meeste mensen komen daarna pas aanlopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 februari 2018 om 17:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste DaytenCrijs,

Ik vind het jammer om te lezen dat dit je ervaring is. Begrijpelijk dat dit verwarrend is.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt worden. Ik hoop dat er een oplossing kan komen hiervoor en je snel verbetering ervaart.

Excuses voor het ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door DaytenCrijs