Klacht: snelheid vrachtauto,s

op 22 mei 2020 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Al geruime tijd rijden de Dekamarkt auto’s met grote snelheid het dorp uit via de Weverstraat. Diverse malen heb ik de winkelmanager gevraagd of hij aan de chauffeurs wil vragen of zij langzamer willen rijden. Onze huizen staan op de kleef en door het gewicht en snelheid van de wagens trillen de huizen enorm. Muren scheuren etc. Na overleg met de manager is het korte tijd goed gegaan maar helaas gaat het weer veel sneller door de straat. Ik heb veel bewoners gesproken hierover en ook zij willen nu een adequate actie vanuit jullie zien.De ingaande snelheid van de vrachtauto’s is redelijk en dit komt door de vele zijstraten waaruit verkeer kan komen. Het dorp uitrijden geeft veel overlast. We hebben als bewonersgroep hierover ook gesproken met de wethouder van Zaanstad dhr. G Slegers. Hopelijk komt er na de herinrichting van de Weverstraat een 30 km zone.

Namens veel bewoners van de Weverstraat Krommenie

Peter Hartog
Weverstraat 36 Krommenie

hopelijk willen de chauffeurs rekening houden met onze kwetsbare huizen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bewoners Weverstraat