Klacht: Snel lege batterij 2 tom tom horloges

op 11 oktober 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van TomTom

1 maand geleden - Hoi Bob, Wat vervelend zeg dat de batterijen van je beide horloges niet meer goed is. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij dit binnen garantie voor je gaan oplossen. Wel zie ik maar 1 reparatie staan voor 1 horloge, werkt het andere horloge weer naar behoren inmiddels? Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

Reactie van de melder van de klacht Bob Rijpstra

1 maand geleden - Hi Yin nou ik weet niets van het feit dat het opgelost gaat worden. Ik heb de horloges besteld via Uniglobe, een reisbureau die veel voor onze school doet. Ben wel blij dat het dan toch gaat gebeuren maar weet niet wat ik nu moet doen. graag info groet Bob

Reactie van de melder van de klacht Bob Rijpstra

1 maand geleden - Zou je mij willen bellen op 0625087322. er is tot nu toe niet veel gebeurd eerlijk gezegd Bob

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 08 november 2017 om 11:31 geantwoord

Hoi Bob,

Zoals besproken heb ik beide horloges ingeboekt voor reparatie, meer informatie hierover heb ik in een aparte e-mail naar je toe verzonden.

Ik ga er vanuit dat na de reparatie beide horloge weer in orde zijn, mocht dit om wat voor redenen niet het geval zijn dan hoor ik graag weer van je.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik ook graag van je.

Yin van TomTom

Alle klachten die gemeld zijn door Bob Rijpstra