Klacht: snel leeglopende batterijen van fietsalarm

op 24 februari 2018 over Braversroad OutdoorSport Store in de categorie Internetshops - Sport

Beste medewerker,

Ik heb op 20 november 2017 2 stuks fietsalarmen van u ontvangen.
Heb ze gelijk die dag nog op onze fietsen gemonteerd met nieuwe 9volt batterijen (2 weken eerder gekocht).
Nu fietst mijn vrouw het meest, in de winter is dat wat minder maar we schatten dat het alarm van mijn vrouw 6X is aangezet, van mijn eigen fiets 2X, nu doen ze het beiden al niet meer.
Bij onderzoek blijken de batterijen gewoon helemaal leeg te zijn.
De ene geeft nog 1,8Volt en de andere 2,53Volt onbelast.
Blijkbaar zit er een sluipverbruiker in het systeem als ze niet aan staan.
Het blijkt dus onbetrouwbaar materiaal te zijn, mijn mening is dat u dit zo niet kunt verkopen.
Ook als je tijdens de montage een nieuwe batterij wilt plaatsen moet je de gehele unit demonteren anders kan je het batterijklepje niet wegnemen, wel praktisch tegen onklaar maken maar niet erg klantvriendelijk.
Wat gaan we hier aan doen?
Ik heb in de advertentie niet gelezen dat er elke maand een nieuwe batterij geplaatst moest worden, was dit wel zo geweest had ik ze natuurlijk niet aangeschaft.
Het is natuurlijk bij niemand gewenst om elke maand een alarm te demonteren en te moeten voorzien van nieuwe batterijen.
Was dit probleem bij u al bekend?
Ik zou graag nieuwe betrouwbaardere alarmsystemen van u willen ontvangen met nieuwe 9Volt batterijen die dus niet leeg worden getrokken en maar 1X per jaar te hoeven worden vervangen, dit is redelijk denk ik.
Lukt dit niet dan graag het geld terug storten, ook dat van de aankoop van de batterijen, dat wordt dan €12,32 + €7,00 = € 19,32

Of nieuw en GOED fietsalarm of geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door toom