Klacht: Yeezys besteld en nog niks binnen

Yasirbashir op 20 mei 2022 over Sneakers Legend in de categorie Internetshops - Schoenen, Schoenenwinkels

Ik heb schoenen besteld yeezys 700 v3 dark glow om precies te zijn en zit nog steeds te wachten ze bieden een tegoed bon san maar daar heb ik niks aan en vervolgens zeggen ze als we geld terug gevrn dan krijg jr niet alles je krijgt er een deel van rn deel houden wij in dat vind ik persoonlijk niet kunnrn en daarna dreiden ze met je krijgt je gekd niet en je schoenen ook niet en nu word er gezegd dat ik me schoenen wel krijg masr dat ik moet wachten. Op de site word aan gegeven 8 tot 17 werk dagen en daar ben ik al over heen en er werd tekefonisch vermeld dat op de sote ook staat datt eat langer kwn duren nou ik heb de hele sote doorzocht en er staat nergens dat t wat langer kan duren

Geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sneakers Legend over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sneakers Legend in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sneakers Legend een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sneakers Legend

Heeft op 11 juli 2022 om 11:29 geantwoord

Hi Yasir Bashir,

We zijn blij dat we met een oplossing zijn gekomen. Veel plezier met je nieuwe sneakers. Mocht je nog eventuele vragen hebben dan horen we het graag!

Alle klachten die gemeld zijn door Yasirbashir