Klacht: Bestelde jordans betaald nooit geleverd

NoortjevanLieshout op 27 april 2022 over Sneakers Legend in de categorie Internetshops - Schoenen, Schoenenwinkels

Ik heb 7 weken inmiddels al weer jordans besteld bij Sneakers legend in Amsterdam. Betaald en wel €375 €7 verzenkosten. Tot op de dag van vandaag nog nika ontvangen, geen enkele communicatie vanuit Sneakers legend. Moet overal zelf om vragen via mail word zowiezo niet geantwoord via whatsapp en instagram af en toe en dan alleen met Bedankt voor je geduld! Ligt aan de leverancier. Ondertussen al heel wat mails etc verder en nog niks.

Geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sneakers Legend over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sneakers Legend in behandeling genomen

Bericht van

2 maanden geleden - Hii Noortje, Ik heb even met je mee gekeken in onze systeem. We zijn blij dat het is opgelost. Mocht je eventueel nog vragen hebben dan horen we het graag!

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sneakers Legend een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sneakers Legend

Heeft op 11 juli 2022 om 11:27 geantwoord

Hii Noortje,

Mocht je eventueel nog vragen hebben dan horen we het graag!

Alle klachten die gemeld zijn door NoortjevanLieshout